You're the reason i come home!

Asså för att reda ut eventuella missförstånd så ska jag bara säga att jag inte har något emot lärare och undersköterskor/sjuksköterskor, nej det är nästan tvärt om, jag gillar dom, det är bra människor tycker jag! Javisst så är det bara!

Nu har jag packat klart och ser nog ändå fram emot helgen i stockholm, det ska bli skönt att komma bort, nästan bud på att lämna mobilen hemma, men kära vänner jag är aldeles för beroende av er, och kan därför inte vara utan den! Jag är på tok för social! 

 
Tack för mig, och ha en trevlig helg mina vänner, som man säger  "trevlig helg, sug å svälj!" det säger vi tack men nejtack till! "trevlig helg, sup å svälj" passar mig bättre, kanske sälg en älg, det går också fint! :)


Puss å kram ses på stan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0