The one that makes me cry!

Okej jag bara skoja med er, ät så mycke ni vill, eller nej förresten ät inte semlor, för att för det första, så är det äckligt, för det andra är det inte bra för figuren, och för det tredje är det så rackarns kladdit å göra! Men grova bullar kan ni få äta, det ska tydligen vara bra för figuren, och det är inte jätte jobbigt å göra! :)
Men jag måste ha världens enklaste jobb när jag är i bageriet, det är skitenkelt!

Mats sjukgymnast har fått fnatt, han har satt mig på hårdträning, så idag har jag bla. gjort 150!! armhävningar och typ 90bäckenlyft, fattar ni vilken kropp jag kommer få sen! Och han säger "jaa vi gör detta för att komma igång lite, så kan vi lägga på lite mer sen!" Och detta är inte tillräckligt då tycker han?

Usch ja, nu har jag avslutat dagens pass och ska sova, börjar 02 inatt så det är väl bäst att vara utvilad, Johan "the boss" verkar inte på det bästa hummöret heller!

Auswitch har även pratat med mig idag också, och när hon visade mig en sak i tidningen satte hon även fyr på den så vi hade en lättare eldsvåda i serveringen!

jahaa, nu har jag komponerat ännu ett meningslöst blogg inlägg, det enda domhär är bra till är väl  visa vem jag är, med tanke på att det mesta som händer i mitt liv klottras ner här! Eller nej det finns vissa saker som händer som jag faktiskt låter bli att dela med mig av med tanke på att man vet ju aldrig vem som läser! Ok tck för informationen? Håll kaften kanske? ;)


Artmade den 20/2 på class, dit ska jag minsann! Och här får ni också dagens låt, Ghost - Artmade! :)







Tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0