sweep me off my feat!

Okej, döda mig, ge mig en snyting, jaa vad som helst, bara jag slipper försäkringskassan och vuxenlivet! Har seriöst skitont i huvet på dom nu!
Dom ber mig skicka papper som jag VET jag redan skickat, och med tanke på att jag skickat orginalet till dom så har jag inge kavr att skicka, så idag får jag ett brev på att dom ska ha det senast den 22e, knäppt!

Jaa huvudvärken gör att jag inte pallar skriva mer hr, det har iaf vart en skitrolig dag på jobbet! Punkt!


Jag saknar en hel massa nu, och det jag behöver är nog inte ett skott i pannan, det är nog en kram, bara sådär!
en jourkompis hade vart bra å ha eller vad säger du?


pallar verkligen inte daens låt, men lyssna på David Gray om du har tid!



puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0