Suddenly im only longing for the hot stuff!

"mie, vilken tandborste är min?"
"jag vet inte"
"jag tar denna, den är nog min"
"jaa gör du det, tanborste är ju bara nått man har i munnen ändå"
"jaa men jag har ju haft andra saker i munnen förr"
"MEN BG DÅ!"
"jag menar att man hånglar å så"
"jaha, jag trodde du menade nått längre"

Jag har bestämmt mig för att dagens diskussiton är om "det är insidan som räknas"
Det är bullshit tycker jag, insidan räknas, men glöm inte att det gör utsidan också! För det är utsidan som ger det första intrycket, det är utsida som andra ser och det är utsidan du visar upp! Du kan inte visa hur otroligt trevlig du är utan att prata med någon, du kan inte visa att du har humor för folk när du går på stan!
Visserligen så förändras synen på en människa när du lärt känna den, någon som är skit snygg när du ser den första gången, kan bli bara vanligt snygg efter du pratat med den, men kom inte och säg att denna personen kan bli ful, för hur mycket du än hatar den, så är den snygg ändå!
Och du kan ju inte heller säga att någon som du tycker är riktigt ful kan bli så pass snygg att du kan bli tsmns med den hur trvlig personen än är, det krävs attraktion för det! och man ska ju minsann inte behövagå runt med ögonbindel för att slippa se sin partner! 
Det funkar inte så, jag tror inte ett dugg på "det är insidan som räknas" för så som man tänker när man säger det är inte sant! Man får tänka "Insidan räknas, men det gör utsidan också!
Skulle inte jag gillat utsidan, så hade inte insidan haft så jättestor betydelse faktiskt, kalla mig ytlig, men så är det väl ändå?



Imorgon ska jag skriva om monogami! ;)


Dagens låt är  Beautiful Thing - Siste Hazel, för att det är en fin låt, och för att sister hazel är skitbra!
kvallen på videon är inte asnajs men det är nått!







tack å gonatt!

Kommentarer
Postat av: fritz.

jag ser fram emot morgondagens inlägg! :)

2009-01-25 @ 23:05:15
Postat av: Cássandra

Deeep shit! :) Hängde inte riktigt med men det beror nog på att jag är helt seg idag. Hoppas att allt är bra!

2009-01-26 @ 13:05:11
URL: http://cassandrabrodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0