Ohh it makes you wanna' die!

Oh ah Ohae vi är Österängare! Fiiiirackarns vad jag saknar det! Ikväll äre öppethus, det har ju inte en jefvel i kristianstad missat, med tanke på att det har stått "Österänggymnasiet, Störst, Bäst och Vackrast, öppethus 14/1  kl18 - 21" på varenda stadsbuss i hela stan, bussarna har inte vart snyggare än nu med ett kron Ö på sidan!

Idag har jag vart ledig hej på den! Å jag säger då det, det har börjat trilla in lite mer snyggingar på gymmet nu, jag önskar att det stod civilstatus och sexuell läggning i pannan på alla, det vore enklare då! ;) Sålänge spanar jag på händerna! Jag ska hålla en kurs i det där med att se på händerna! :D


Dagens låt? Jodå såatteee, det bli The Fray - You Found Me, jaa det är svinbra helt enkelt! Men med tanke på att inbäddning var inaktiverat så får ni ta länken istället! :)






Över Önd Öut

Kommentarer
Postat av: reekan

sedääärja, låten där jaa! ;D jodå såattee! hoppas du får en toppenhelg i sthlm!och jag är ändå den grymmaste undersköterskan to be, så är det bara!

2009-01-16 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0