Jodå såatteee!

Gott nytt år, typ! :D

Innan idag när jag stod på jobbet kom jag på en hel massa jag skulle skriva i bloggen, men nu så har det försvunnit liksom!
Kan berätta att vid ca 06:30 är det lycka åt alla som lyssnar på Rix FM, då spelar dom nämligen dom två bästa låtarna i radiovärlden, eftervarandra! Låtarna är då Human - The Killers och Viva La vida - Coldplay! Det är då jag och chefen sjunger som mest! ;D
Jag gjorde ju även en grej som förvånar mig nått enormt, när johan och jag står å diskuterar hur vi ska lägga upp helgens arbete hör jag följande ord bara komma ur min mun "men jag kan ta både lördag och söndag!" Och jisses, vad har jag gjort? ;) Nej men chefen blev överlycklig, han har inte varit ledig en hel helg sen jag blev dålig, så han är vär det! Jag är ledig nästa vecka istället! :D

Åhh nu är det hjärnstånd som mie säger, jag kommer inte på nå mer! DENJA!


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0