Jag måste ta steget ur vår sista dans

Dagens inlägg tillägnas frida, helt och hållet för annars hade det inte blivit ett inlägg alls, jag förstörde tydligen hennes dagliga rutiner!

Såå, det blir just RUTINER som detta inlägget kommer handla om!

Jag har aldrig velat vara en rutin människa, jag vill inte vara en av dom som gör saker i en viss ordning varje dag i flera år, men tänker jag efter så är det precis sån jag är, klockan ringen på morgonen, jag snoozar två gånger, går upp på toa och sen vidare ut i köket, viker mina två mackor på hälften och börjar äta, under tiden tar jag på mig mackan och sen sätter jag mig i bilen och kör till jobbet! Sen slutar jag jobbet, kör till sjukgymnsaten tränar samma program som alltid, sen hem och sätter mig vid datorn, läser igenom det 20talet bloggar som ligger i favoriterna, och sen spenderar jag kvällen vid datorn med avbrott för diverse utflykter eller matavbrott!
Det är samma visa varje dag! och skulle nu något vara fel, andra mackor än vanligt, eller ändring i programmet hos mats så blir det liksom svårt tt gå vidare, det stör mig restaen av dagen sen!

Vi är alla rutin människor tror jag, vi gör allting likadant, vi har en viss ordning å hur vi sminkar oss, vi har en viss ordning på hur vi äter och på hur vi går och lägger oss! 
Men jag tror det är bra för människan med rutiner för att.. jaa och det var här det ringde och nu har jag inge koll alls på vad jag skulle skriva, så jag tätter punkt här!



Damen har även fått hjälpa mig att välja dagens låt, och det blev All I Have - Tiger Lou, För att Frida ska komma ihåg att sätta igång sitt alarm, fröken har nämligen den som alarmsignal!






Tack för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0