Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor!

Dagen har varit spexad, först tar jag bussen till jobbet, rena rama rånet! altså, det är dyrt!

Och sen på jobbet hör jag ju den klockrenste reklamen sen IKEA - Länge leve mångfalden, dendär reklamen när dom blandar en meterolog med en fjortisbloggare alá blondinbella, klockrent!
Och det är för mycket sex på radio, det kommer snart bli skadligt för små barn att lyssna på radio!

och på företaget blir det aldeles för mycke sex också! Jag har kanske berättat om "Nupp rummet"? Att Väktarn hittade två unga människor i vilorummet mitt i natten på jobbet, ingen från vårt företag, det måste vara nån annan stans från i huset, men varför man väljer att ha sex i vilorummet i en 90 sång är ju en fråga, i vilket fall är detta nu Nupp rummet!
I vilket fall så påstår johan att man aldrig kommer ifrån jobbet när man väl slutat, så när han står å pratar med mie använder han det gamla uttrycket "neej här blir inga barn gjorda" och fortsätter sen "då får man gå till nupprummet"!


Och sen har jag kommit fram till att jag känner en himla massa olika folk, lärare och sköterskor, socionomer och florister, skönhetsterapeuter och ekonomer, men när man behöver klippa sig med lite rabatt så kan man faasen inte ska fram en sketen frisör? ;)


Ahhhhneej är victors nya ord!;)



stäng dörren det drar! ;)

Kommentarer
Postat av: Den blivande frun

stäng dörren det drar!! bakfylla är skit, fest är grejen! eller vad säger du? ;D

2009-01-13 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0