Its gotta be right, right?

Its like, your the swing set and im the kid that falls


Jag känner mig enormt poetisk (och galet irriterad över att jag inte kan sova!)
men nu är det såhär att det enda som jag har tankar om för tllfället är kärlek och känslor, att man vill ha det som är svårt och allt detdär, och jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om det hela, men känns det inte lite uttjatat?
Känns det inte som om det redan är diskuterat? Jag tror att just det ämnet är det mest analyserade i hela världen, och jag tror att anledningen till att vi fortsätter att prata om det, dag efter dag efter dag är den simpla anledningen, det finns inte en lösning! Vi kommer aldrig komma på ett svar till frågorna man har om kärlek, "är hon intresserad?" "varför gör hon såhär?" "är JAG intresserad?" "varför känns det såhär?" , det finns inget gemensamt svar på dom frågorna, du får bara reda på det om du frågar personen det handlar om, inte ens då kanske, och vad är läskigare än att faktiskt veta hur det är, för man kan bli så enormt sviken och ledsen att det inte är sant, och få du veta att människan faktiskt är intresserad så täller det ju press på dig, är du det?


Så frågan är om inte svaret på vad meningen med livet är, just kärlek?


Äsch ibland känner jag mig lite smått töntig när jag skrivit ett sånthär inlägg, typ djup å fundersam och s bara känner jag för att radera allt, det händer ofta kan jag säga, men jag tycker det känns fel just idag, det är ju denhär jag är, jag är ingen ytlig person som bara lever livet leende och såger ja tack å amen (amen betyder typ ja sannerligen eller nått sånt) okej jag ler typ alltid ock är glad precis lika ofta, men ibland, när jag är hemma sälv är jag ledsen, sur, irriterad, djup och fundersam, och då händer det att det går såhär, långa blogg inlägg som ingen orkar ta sig igenom, så jag skulle igentligen nu kunna printa ner alla tankar jag har som jag inte vågar skriva här av rädsla att någon ska läsa det! Men det finns kanske någon som är så pass intresserad som läser även detta, och därför skriver jag det inte, vill du veta så fråga mig, då får du förmodligen veta vad det är!


Åhfaan johanna, bloggen är till för att läsas så det är ju nån som gör det! förhoppninsvis, eller ja det vet jag ju, för jag kan faktiskt se att jag har besökare, det skulle vara rackarns skoj å veta vilka ni är, så det hade varit härligt om ni bara skrev en kommentar å meddelade er identitet, fast nu vet jag ju att ni som läser min blogg är sämst på att kommentera (okej nu drar jag inte alla över en kant, här finns ju en eller möjligtvis två som är värda en hyllning, ni vet vilka ni är!) jaa och ialla fall, jag vet hur dåliga ni är på att kommentera och därför väntar jag mig inte att ni faktiskt ska göra som jag säger även om det tar typ 2sek! ;)


Och som sagt gröt är mer min grej, macka var gott, och är fortfarande, men du blir inte mätt på det så länge som på gröt! Äter du gröt räcker det med en talkig, sen står du dig länge, och behöver inte äta mer på ett tag! Medans en macka räcker inte, du är lika hungrig när du ätit den som du var innan du åt den!
Hoppas nu verkligen att ni inte förstår mitt jävla tjaffs om mat, jag tror inte det är meningen!



Och förresten det ska stå hon där uppe, för det är ju faktiskt så att det är honor som intresserar mig mest!


Tack å hej leverpastej (när jag var liten sa jag leverloppanstaijden) Japp punkt slut nu ska jag hålla käft!

Kommentarer
Postat av: Frits! :)

gröt är bra grejer!

fast är nog bara jag som är den enda som blir hungrig rätt snabbt efter? eller?

jag läste iaf igenom hela!

WOHOO! :D hurra för mig!

mer av denhära sortens inlägg! :)

2009-01-23 @ 20:51:59
Postat av: fritZ !!!

herregud, t.om. felstavning på mitt namn :S

bra jobbat frida! (Y)

2009-01-23 @ 20:54:03
Postat av: Erika

leverloppanstaijden, du skriver som en kratta! eller alltså, stavningen och det där ;) massa SLARV! ;) "talkig" istället för TALLRIK :D sorry, you know me, a real wiseass! ;P <3

2009-01-23 @ 22:20:00
URL: http://ewika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0