Hjärter dam, du kan bädda för två!

hujeda mig så tråkigt jag har nu! När inte ens diverse forum på nätet kan bli ett rolig tidsfördriv äre illa, jag har liksom ingen lust å svara på alla frågor om mitt jobb och allt detdär! Nej tacka vet jag msn, där är det likom konversationer som kan vara lite mer givande!

Jag tycker att det är lite tråkigt att det man gör definerar personen man är, ska man någongån presentera sig och vem man är sålåte det ungefär såhär "Hej, jag heter Johanna, är 19 snart 20 och jobbar som konditor" sen är det bra med det, där har du vem jag är, eller?
jag skulle väl inte säga att jag är mitt yrke, visst är det en del av mig och jag älskar mitt jobb, men det säger ju inte så mycket om mig! Jag tror att vi lägger in vårt yrke eller vår utbildning mest för att det är lättast att säga utan att "skryta" om sig själv! Här tänkte jag ta ett exempel, men bara det har jag svårt för! usch nej, vi får ta en gemensam kraftansträngning och komma på ett nytt sätt att hälsa på varandra! :D


Dagens låt blir Here We Are - Artmade, skitbra! och ännubättre live, det är känsla! :D









Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0