Har du hittat rätt?

Helgen spenderades i stockholm, och jag fick öva lite på att acceptera allt vad dialekter heter, Ulrikas släkt är nämnligen från Ö-Vik! :)

Lördagens bröllop var enormt fint och mysigt, bilder kommer läggas upp senare på bilddagboken skulle jag tro! Och jag är, tro det eller ej, ganska nöjd med resultatet av bröllopstårtan!
Känner att inlägget om helgen inte blir så lång pga att jag inte orkar helt enkelt!

Joo just det, jag trillade på mitt opererade knä ganska gårt, så det är ju typ blått nu med en hel massa sår på, det var inte najs å de gör fortfarande ont, men det var ju en fin helg så det glömms nog bort ganska fort!

helgens roligaste var när jag skulle ta på min mina nylonstrumpbyxor, mamma skrattade så att hon grät och matilda sa att jag var juk i huvet, kan visserligen bero på att jag för det första drog upp strumpyxorna så långt det gick och att jag till det bara hade en bh på mig och ovanpå detta hade jag stoppat min ipod i bhn och så dansade jag fina (NOT) danser framför speglen! Sån är jag liksom!

Och jag är grymmt sugen på att gifta mig, det är ju så mysigt! My wife to be, vi får sätta fart nu! ;)


Helgens låt måste bli Utan dina andetag - Kent, dom sjöng den i kyrkan, jaa inte kent asså, men två st otroligt duktiga musiker, i vilket fall är låten äckligt fin!






kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0