Gotta' know if her heart still beating

Jodå såatteee idag är jag måttligt trött, och arr jag kl 00.15 ska infinna mig på jobbet åter igen är fan inte spännande! Jag borde sova? Ja tack!


Idag sa auswitch till mig att jag är söt, det är alltid skönt att höra, fast kanske inte från en sån som henne, hon har ju knappt inte koll på nått! Menmen, vi ser förbi detta och antar att jag faktiskt är söt! För det sa ju praktikanten också till mig att jag är! :) Jag fick också höra "asså johanna du är fan hög, vad går du på?" vad gör jag för att få dessa misstankar not mig, jag får akta så dom inte plockar in mig misstänkt för narkotika brott!


Vill du sitta brevid mig och vara tyst? Jag behöver det!

Åhhja idag blir dagens låt en riktig tårdrypare, Im Sorry - Tommy Reeve, lyssna på texten och fäll några tårar!:)








Tack och bock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0