För vi kan bara vara dom vi är

Howdii änd welkom till min blogg! Sådärja, det var väl trevligt?


Igentlign tänkte jag skriva ett lånt å seriöst inlägg om nått problem, mn sen kom jag på va fasen folk läser början på texten och slutet på texten och där har jag suttit å knåpat och tänkt hur jag ska skriva det så ingen fattar vem/vilka det handlar om och sådär, och då kan jag ju lika gärna skita i det eller så gör jag det ändå, vi får se i slutet!

Å att skriva vad som har hänt under degen ska tydligen vara tråkigt? Jag tycker faktiskt helt ärligt att det kan vara kul att läsa om vad folk hittar på om dagarna, n¨ått som är mindre kul däremot, gott folk, är folk som JÄMT skriver hur deprimerade dom är, visst det är ok att ha perioder, och det är ok att må skit och att skriva om det i bloggen, och jag tycker verkligen synd om dom som inte mår 100, men att skriva om det 24/7  alla dagar om året är helt enkelt tråkigt, och då slutar jag att läsa bloggen! Jaahaja, och vem tyckte nu detta var intressant?


Jag har kommit fram till att jag vill ha ett förhållande, men ingen partner, grjen är att jag har alldeles för lätt för att tröttna, så det jag beöver är kanske någon som är full av överraskningar och som är totalt oförutsägbar! Jag trivs som singel för man få göra som man vill, med vem man vill utan att behöva bry sig! :) 

Ja måste bli rik en dag! 

och jag gillar fortfarande come to me - kmelz, så det kan vara dagens låt idag, men den ligger redan uppe på bloggen, blödra ner lite vettja!


Har ni tagit er hitner gratulerar jag er och jag uppskattar att ni läser, för annars hade jag väl inte skrivit här helllerr!

nu ska jag på toa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0