And i would do anything!

Okeeejdå, jag har ju fått en å annan kommetar till att jag är ut i så god tid till nästa nyårsafton, men varför inte liksom! ;) Haha jag kommer ändå med största sanolikhet sitta där den 30/12 och undra vad rackarns jag ska hitta på! ;)

Idag har jag jobbat 5 - 10, det är ju nice det också! :) Sen tränade jag hos mats, och rackarns, jag blev svettig! Efter det åkte jag och louise hem till henne och käkade lite och gjorde ingenting, skönt! Var iofs en vända på "bibblan" också, och fy fasen bli aldrig biblotikarie, och om du nu tvunget ska bli det, var skitsnygg!


Är det någon som är sugen på att skjuta mig förresten, eller möjligtvis hänga mig! Sverige är förlitet för mig!


Dagens låt är Heaven is a place on earth - Berlinda Carlisle (Emelie, Sara, Johanna och Sara ;) )


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0