You can't go on

Att gå runt i shorts och tjöcktröja en hel dag, att duscha, att äta en hel gurka, att leka flygplanet med victor, detta är några få små saker jag uppskattar, sånnt som igentligen är så självklart att det inte känns särskillt speciellt! Men det är få förunnat att kunna göra precis som man vill, att vara älskad och att älska, det är inte en självklarhet för alla, men för dom som det är det så uppskattas det inte så mycket som det borde!

Jag hade uppskattat förmågan att springa om jag kunnat det! jag hade uppskatat att kunna sitta på huk, jag hade uppskattat att kuna sträcka på benen ordentligt, det är ingen självklarhet för mig längre!

usch vad jag ska sluta klaga, jag hatar människor som klagar hela tiden, och så gör jag det själv, hejsan fröken dubbelmoral?

Nu orkar ja inte mer!

dagens låt är,  jaa du det blir ingen faktiskt, jag orkar inte helt enkelt! 


Pusshej 

Kommentarer
Postat av: fritte?

det är lugnt, du kan få klaga hos mig!: )

2009-02-18 @ 22:41:19
Postat av: Louise

DU Bg, nu ska du inte va sån. De kommer gå bra för dig också...ge de bara lite tid så kommer du också till Näsby sen o lirar boll me mig, majsan o Fru Pilla!

2009-02-21 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0