what do you say

ja, jag vet , jag ska sova, men jg måste bara säg att det är hemskt, mina händer börjar visa tecken på torrhet, its a disaster, jag som är så otroligt fixerad av händer och tycker att snygga händer är något av det viktigaste, kan ju inta ha torra händer själv? Nej, fram med alla salvor och smörjor jag kan hitta!

Idag har det varit hemskt på jobbet, har ni någon gång varit så trötta att ni inte vet var ni ska ta vägen? Jag var tröttare än så, snubblade till flera gårnger, för att jag faktiskt somnade stående för ett par sekunder, kände mig aspackad för att allt bara snurrade av trötthet! sömn är inte överskattat ändå!

Grattis till lillsyrran som bara blir äldre och äldre varje kärleksdag, 16 år är lilltrollet nu, och vilken stjärna, mitt enda helsyskon, och vi håller ihop i vått å torrt!
Min lillebror Melker fyller också år, grattis till honom! Jaa å sen är det faktiskt en par tre stycken till men det orkar jag inte skriva ner :)

 Nu ska jag sova, dagens låt kommer senare!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0