livin in a world without you

Idag förstår jag inte ens själv vad jag tänker, så jag begär verkligen inte att du som läser ska göra det heller, jag vet bara inte var jag ska göra av allt som finns här uppe..

Tiden går för fort för att man ska hinna med, även om man tänker att tiden går sakta när man väl är i det så kan man se tillbaka på dom senaste åren och tänka att det var igår man började skolan tex.

Tiden går aldeles för fort för att man ska hinna med det man vill, och hela tiden sätter livet upp hinder som man måste ta sig an, som tar längre tid och det gör att du inte har så mycket över till det du hade tänkt..

Ibland önskar jag att livet inte var så allvarligt som det är, jag önskar att man bara hade kunnat få göra precis som man ville, sluppit allt som har med pengar, ansvar och sjukdomar att göra!

Livet är en dans på rosor, men med taggarna kvar!

Snälla stanna tiden och låt oss leva idag, jag vill inte veta vad som kommer sen, jag vill inte veta vad som händer! Jag har hört att det inte alltid blir bättre..


Usch ja, om vi kanske skulle vara lite possitiva ibland? 

dagens låt...


No sleep
No sleep until I am done with finding the answer
Won't stop
Won't stop before I find a cure for this cancer
Sometimes
I feel I going down and so disconnected
Somehow
I know that I am haunted to be wanted

I've been watching
I've been waiting
In the shadows all my time
I've been searching
I've been living
For tomorrows all my life

In the shadows

In the shadows

They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into their slave
Sometimes
I feel that I should go and play with the thunder
Somehow
I just don't wanna stay and wait for a wonder 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0