Sen du var här har häggen slagit ut

Jag undrar hur länge jag kan låta bli att skriva innan jag tappar alla mina besökare här på bloggen, jag vet inte riktigt om jag vill prova, för jag tycker det är roligt att veta att det faktiskt finns folk som läser mina röriga tankar om mitt röriga liv!

men just nu är jag mest inne i en svacka, jag är ganska tom och har det så rörigt att det inte ens kan bli ett rörigt inlägg, det är nästan lika rörigt i mitt liv som det är att parkera i karlskrona, och då är det illa! ;)



Dagens låt blir Winter - Joshua Radin! ett klipp från scrubs, ganska klokt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: fritz.

ååh!

det är inte rörigt, du måste lära dig att följa beskrivningar! :P

2009-02-16 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0