Look back before you leave my life

usch, jag vill INTE gå upp ur sängen, det är kallt utanför täcket, och det är mys att bara ligga kavr å lyssna på mysik, Think Twice - Celine Dione går på repeat!

Inatt har jag jobbat sen kl1 det är ju Ångest dagen imorgon, eller vi kanske ska säga Alla Hjärtans Dag som det heter i folkmun!
Jag tycker detta är ett komersiellt jippo som affärerna har hittat på för att sälja mer, och detta tycker jag inte för att jag är singel och har varit så på denna dagen i princip hela mitt liv, nej det får jag ju faktiskt skylla mig själv för, det är ju inte så att jag inte har möjligheten, nej det är det att jag tycker inte att det ska behövas en speciell dag för att visa dom man älskar att man gör det sådär lite extra mycket, det ska komma spontant, vilken dag som helst! 
Fast å andra sidan, hade jag haft nån att älska lite mer än alla andra, hade jag kan inte klagat så mycke på denna dagen, fast jag vet inte, jag kommer alltid tycka att det är en skit dag!

Det jag vill komma fram till är att vi har bakat typ tusen vanilj hjärtan, och två - tre hundra valentinbakelser, och sen själklart, hjärtformade princesstårtor blir det ju en hel hög imorgon, med massa jag älskar dig på och grejer, och jag kan ju bara säga att vi gör runt två hjärtformade princess med den texten på under resterande dagar av åter, totalt, och vi säljer max 9 vaniljhjärtan om dagen annars, men jag ska inte tjata, jag tycker bara det är dåligt!








Nej nu kan jag inte ligga kvar här längre! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0