I've got a feeling

på jobbet har vi något vi kallar semelfyllning till våra semlor, vanliga människor kallar det mandelmassa, på dessa burkarna står det "Favorit Fastlag"  Inatt när Johan flyttar lite p dessa spannar som vi har det i så börjar han skratta och så utbrister han
"ojdå jag läste fel, stod här och läste favorit samlag"
jag skrattar till och han fortsätter "jag visste minsann inte att man kunde köpa det på spann"
Då svarar jag honom "nej det hade ju varit nimmt om man kunde det, och det blir ju lite speciellt eftersom vi beställer spannarna av K(å)K(å)"

KåKå är då en stor bagerileverantör som har ett namn som man många skämtat till det om!;)


Ikväll är det personalfest, och det kommer bli lite små dyrt skulle jag kunna tro faktiskt, för herre att vi måste inta all alkohol ute! I vilket fall är jag ju inte sen med att festa till det! För ikväll är det dags att stänga dörren, det drar som faen! ;)
Ha det lysande idag vettja!

Dagens låt är ganska klockren när det gäller vårt jobb och fest, Lady GaGa - Pokerface! Men eftersom jag inte hittade en video som jag kunde lägga in här så får ni Kizz - Heaven's On Fire!






Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0