I dont mind if you dont mind!

Fotbollsspelare är som barn!
dom gnäller så fort det händer något som inte passar dom, börjar böla om dom får en liten knuff å ska genast få en frispark å så blir det liksom "varning dommarn" (mamma, sääääg till han!!) Och sen när man får en varning så är slår man ut med armarna och tittar förvånat på dommarn och säger "Vad har jag nu gjort" eller "det var inte jag", precis som små barn! Det är dessutom dom lataste idrotts utövarna som finns, för även om dom oftast har väldigt bra kondition för att kunna springa i 90min upp å ner, så gor en fotbollsspelare aldrig mer än vad som behövs!
Men fotboll är passion, fotboll är kärlek, fotboll är luften vi andas helt enkelt!


Jag hade enormt mycket bra tankar innan, men jag har glömt varenda en! tjohej guldfisk!
Visste ni förresten att guldfiskar mår dåligt av att bo i små runda skålar, och det är förbjudet att ha dom i sånna? Guldfiskar ska ha stora akvarie egentligen, för det är ganska stora fiskar faktiskt!


Hundar är ju ett speciellt släkte förresten, jag gillar inte det särskilt mycket, det värsta som jag vet är när den stora rottweilern kommer å anfaller och ska pussa på mig och jag blir helt galen å blir arg och säger att hon ska dra! Men lik förbannat blir hon lika glad varenda gång jag kommer hem, så om jag bara varit borta i fem minuter, idag när jag var hemma hos mamma så sov jag ute i stugan, och då låg hon ute på trappen till stugan och vaktade mig, heeela tiden! :)


Dagens låt blir Seven Nation Army - The White Stripes, för att den är så mycket studentveckan det kan bli, och för att den är bra! :)









Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0