I dont know if i can yell any louder!

Sitter i waynes soffa nu och skriver i bloggen, på tvn, det är najs minsann! Eller jag har lite svårt att se vad jag skriver, det är ju en liten bit fram liksom! :)

idag fick jag min lön, sug på den, jobbigt bara att den måste räcka i en hel månad, jag ska nog frysa hälften, för det är mycket lättare att göra av med pengarna när man har dom, kolla bara idag, handlat som bara den, en ny t-shirt från svea, en tjocktröja, också från svea, och en extern hårddisk, det senaste har jag skullat köpa länge, så det var väl värt det liksom, men jaa, skärpning johanna!

Funderar på att börjar läsa instruktionsböcker på typ arabiska, eller kanske persiska, för då blir det lite mer sport, en utmaning liksom!
Och utmaningar är något jag behöver, jag behöver något att kämpa för för att det ska bli roligt, men sen å andra sidan, är det för svårt tröttnar jag och ger upp, sån är jag, det kan inte hjälpas! :)


Dagens låt då ja.. Markus Krunegård - Jag är en Vampyr, minsann å dar! ;)







Tack för idag!


I want you to want me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0