En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig!

Asså jag skiter i om jag adrig kommer få några barn, men för fan låt ming skänka dom delarna som gör att man får mensvärk till bättre behövande, för fy helvete vad det gör ont! Tror du man kan dö av dethär? Det tror faaan jag!
och dessutom, det finns dom som får cancer i dom delarna... nej minsann jag ska ge det till nån som vill ha det, jag får adoptera kids, eller skaffa en fru som föder dom åt mig!

förlåt till frida, jag måste ju rubbat dina rutiner enormt nu med ett så sent inlägg! ;) förresten borde jag kanske strejka tills du uppdaterat din?;)

Wayne sa till mig idag att jag får flytta in hos honom tills jag hittat ett annat ställe å bo på, det lockar faktiskt, för vi har enormt kul ihop, och jag tror vi kommer fixa det bra! V spelade fotboll i hans möblerade tvåa idag, och så helt plötsligt glidtacklar han mig mellan hallen och vardagsrummet, så vi ligger å garvar på golvet båda två, det såg minsann kul ut!


idag orkar jag inte heller, för jag borde sova, men jag har för ont!


dagens låt blir missing you, missing me - deportees,








puss på!

Kommentarer
Postat av: fritz.

ja fy fan för dig johanna!

dålig stil "/

haha kan bli en lång strejk då jag funderar på att ta bort min idag så ;D

2009-02-05 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0