Its bittersweet to hear you laugh

Jo såhär är det, det är bara några få timmar kvar nu, du behöver inte ens använda alla dina fingrar för att räkna dom, ett nytt år med nya möjligheter! Jag skulle vilja beställa ett bättre år med mer glädje och mindre saker som går åt skogen, lite lycka och gärna något som löser mitt problem med världens bästa utan att se honom gå ut ur mitt liv. Vissa är värda att kämpa för, dom är få!

Nu går det inte till sådär utan det är ödet som bestämmer vad 2010 kommer ge mig, visst kan jag styra vart jag vill att det ska ta vägen, men aldrig helt! Tacka gud för det!


Make a memory - Bon Jovi, lyssna på det! 


2009
Rap das armas
Kings of leon

Flo rida
Pitbull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0