Well i've never been this broken

jag orkar egentligen inte! Stockholm var fint, galet och allt detdär ni vet, och där lämnar vi det också!

Jag har tänkt på dethär med feber, man ska ju ha runt 37 grader när man är frisk men om du har typ 39 grader är man sjuk, får man sen 40 blir man jättesjuk! det är bara två grade upp till 39 och ganska logiskt nog då 3 upp till 40, och man märker en enorm skillnad! men skulle mitt te vatten vara 77 eller 79 grader skulle jag inte märka någon som helst skillnad tror jag, det är sjuhelsikes varmt ändå!  samma sak om det är 7 eller 10 grader, kallt som kallt liksom, men det är nog för att det är utanpå, allt som är utanpå känns inte lika mycket som det innuti! och det gäller allt kan jag säga! 

Sen har jag byggt upp ett mardröms scenario i mitt huvud, ni vet i bageri har man stora ugnar, så stora auu man kan gå in i dom, och bara tanken på att bli instängd där i i 200grader får det ju att krypa i hela kroppen, men nu är det ju så fiffigt att på insidan av denna tunga och lite svårstängda dörren finns ett handtag, och detta är ju faktiskt endast för om det skulle hända att man blir instängd! Bra att det finns det faktiskt, men skulle det hända att man blir instängd och man måste använda handtaget så kan man ju glömma att någonsin använda den handen igen.. Jaja så kan det vara! nu är det färdigtänkt för idag!

Jag har massa saft i kylen, ni är fortfarande välkommna!


Pusshej

Kommentarer
Postat av: Erika

Men sen å andra sidan hade jag hellre offrat en hand än mitt liv ;D

2009-08-06 @ 13:40:12
URL: http://ewika.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha söta, tänk inte på mycket! det är inte bra :P haha

2009-08-06 @ 16:30:58
URL: http://corneliaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0