I never ment to..

Igår hade jag bestämmt mig, nu var det dags att lägga ner bloggen, men nu idag när jag var påväg att verkligen göra det kände jag mig inte riktigt klar! Jag har nog ändå lite kvar att förmedla till mina med människor!

En älg är enormt stor, och när den står mitt i vägen kan man inte köra runt den, tur för mig att den flyttade på sig OCH att den lille bebisälgen inte sprang upp på vägen som han hade tänkt!


nu ska jag hem å sova! fint det faktiskt, och jag måste säga att jag gillar sängen! :D


Puss, typ?

Kommentarer
Postat av: frida!

inte lägga ner bloggen johanna, vafan!

funkar inte så och det vet du med.

2009-08-29 @ 11:22:15
Postat av: Anonym

NAJ och åter NAJ!

ingen nerläggning utav bloggandet här va.

nej du såatte, det gillas inte alls! snart måste vi verkligen partaja! lasse i staden DET händer blir det för min del, hoppas att cidern lär flöda ;)

2009-08-29 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0