But baby that's all i need, someone like you, burning through me

Nu har jag börjat detta inlägget på säkert 25 olika sätt och inget låter bra, jag har bara helt enkelt svårt för att få ut vad det är jag vill, det som finns i mitt huvud som är aldeles för svårt för mig!


Just nu vill jag bara ha någon som bara sitter brevid mig, helt tyst och bara sitter, mest för att det behövs ibland! Inte närhet utan närvaro, två helt olika saker! Många gånger är det bara närvaron jag vill ha, det där som tar bort ordet ensam!



Everytime i think of you i always catch my breath, and im still standing here end you're miles away! I spend my time just thinking about you and its almost driving me wild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0