Baby thats all i need!

Haaj å ivaj! Snart daks (dax) å köpa blannevann (groggvirke) för man ska ju vara ute i tid har jag hört! Fast som mie och sjöbeck säger, jag kan ju blanda spriten med saften! ;)


Jodå så atteee, jag är på oförskämmt bra hummör trotts omständigheterna!


Jag ska bli straight, för gayvärlden är helt sjuk! Alla känner alla och alla har varit med alla, eller det känns som det iaf! Men jaha det kan ju också vara lite spännande å sitta å diskutera med sitt nya ragg vilka tjejer man har gemensamt, och jämnföra erfarenheter, eller nått... :P


Och jag är jättekär också, i alla mest hela tiden! Fast Lars Winnerbäck har ju mitt hjärta för evigt! Just nu är jag lite flyktigt förälskad.. i Tyler Hilton!


Och nu är det slut på dethär tramset! Snart behöver jag skriva ett seriöst inlägg!


Puss  å köss!

Kommentarer
Postat av: jennie

åh jag har också funderat på att bli straight minst 5000 gånger! och alltid samma orsak: att gayvärlden är för liten. alla har varit med alla osv. men sedan faller man alltid tillbaka, för trots allt är den fylld med massor av passion och kärlek :)

2009-10-20 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0