You really turn me on

Idag har vart en bra dag, jag vaknade av mig själv innan klockan ringde, vem faan gör det kl 03.30 på natten? Jag börjar nog bli sådär äckligt vuxen och ordentlig! Stämplade för första gången på typ en månad in i tid idag, alltså inte försent som jag brukar!

Gunnel vart en aning irriterad och säger
"åhhh jag ska bara gå ut med hunden seen!!" säger hon irriterat
"Vilken hund gunnel?" Svarar jag försiktigt och lite undrande
"jaa det har vi ingen!" Svarar hon lika irriterat
När gunnel här inser sitt misstag börjar vi asgarva och får pausa lite från tårtorna :P (varför blir inget riktigt lika roligt när man ska berätta det en gång till?)

Igår åt jag en macka med sallad, lök pesto och annat gojs å grejer bara för att det skulle se lustigt ut om jag pillade bort detdär när man var bland vuxna männskor på mässa, ovanpå detta drack jag lite kaffe? vad är det som händer? Tur att jag blev lotta på bråkmakargatan på facebook, "När ska du växa upp, du är barnslig, men du är jättesöt därför tycker folk om dig ändå" det låter bra!

Jaadu och efter jobbet gick jag och min Kärleksmums (emma) till domus och köppte biljetter till Miss Li, Mie ska ju också med, detta kommer bli spex som fasen!

NU ska jag spring bort till yllan och hämta bilen, den står där för att slippa en femte parkeringsböter, och sen ska jag slänga in en maskin tvätt ch efter detta blire träning, senare blir det nog ännu mer träning i form av en runda på inlinesen, sugen på Milen idag också! :)



Dagens låt blir Oh Boy - Miss Li, för att det är skitbra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0