Nu kan de va försent

Idag är jag trött och jag har ont i huvet, och så ska jag snart på personalmöte, jag vet knappt vad jag ska göra där egentligen, men det kan ju kanske vara bra att infinna sig med tanke på att jag också är personal!

Jag har köppt ett nytt nyckelband förresten, "Miljonär och ledig" så att jodå!

Och jag har kommi fram till att för att träningen jag håller på med i veckorna ska ge resultat ska ge resultat så måste jag sluta festa så mycket på helgerna, det är alltså dags för mig att ge upp det ljuva singellivet och ge mig på jakt efter nått mer seriöst som gör att jag kan sitta hemma och mysa en lördagskväll utan att ha varken dåligt samvete eller tråkigt!

jag orkar faktiskt int dages låt idag! Jag funderar på om jag borde sluta med det!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0