Torsdag

Idag har jag varit ledig, en chill dag då! :D

Dagens låt får bli densamma som årets bulgarien låt, Like i love you - The Hitmen, var man inte sugen på fest innan så blir man det när man hör den låten!

Måste bara berätta att jag är helt faschinerad av kroppen och hur den funkar, borde bli läkare eller något! Men det är helt sjukt, får man bakterier i magen, ja då gör sig kroppen av med det illa kvickt och på bästa möjliga vis, likadant om du får i dig för mycket alkohol! Är det något som inte är som det ska ja då fixar det sig självt! skitbra ju!

Inatt börjar jag kl 04, jag klagar verkligen inte, det ska bli ball att komma tillbaka igen! :D Och sen om tre veckor är jag ju ändå sjukskriven i tre månader, så jag har ju lite tid att slå ihjäl sen :D

Har hittat bilder på bartendern från danmark också, även namnet har jag grävt fram tror jag:D jag är en stjärna!

Kommentarer
Postat av: kimovic

ja jag tycker absolut att du ska bli läkare snäckan! du verkar ha koll på saker å ting:) pusskram

2008-09-11 @ 23:35:25
URL: http://mysphere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0