Tillbaka!

Och jag vet, ni har saknat mig så otroligt mycket att ni knappt klarat er, men räddningen är här! Jag är tillbaka från en halvbra resa till bulgarien, tacka vet jag sverige, maten här är underbar!

Jag fastnar ju självklart i tullen påvägen ut ur detta underba sverige, (Rätts/säkerhets systemet har något emot mig, jag vet!) blev vistiterad av en tjej i uniform, det var ganska ball, så jag klagar inte mer!
Flygresan var förövrigt ganska ospexad start och landning, ni vet det gamla vanliga, är iofs ganska tacksam för att dom fortfarande har en start och en landning på flygturerna!
Väl nere på deras någt äldre flygplats fick vi vårt bagage otroligt snabbt, och innan vi visste ordet av det satt vi på hotellet med vår första Smirnoff ice i handen

Andra dagen var det beachen som gällde, men röd flagg och moln på himelen var inte det roligaste, för även om de var ca 27*c så är det ingen hit om man inte kan bada, så vi gick hem, tog vår powernap tills det knackade på dörren, vi köppte biljetter till ett disco med gratis i baren melan 23 - 00, 25kr kostade det, bra skit!:D Men gratis i baren (och att den snyggaste människan som någonsin sett dagens ljus var bartender i just den baren) innebär förmycket dricka för Johanna, totalt 7 drinkar , 2 shot och 2 öl är mer än vad min arma kropp klarar och jag gav taxi chaffuörerna något att skratta åt, jag vet, jag är snäll!

Tredje dagen blev det helt sonika solning och mat på en trevlig restaurang, vidare ner i sängen! 

Fjärde dagen var det dags för stekarna att inta dom gula solstolarna alá hotell Mariners pool igen! Det var stek hela dagen en PWRNP på det och sen vidare ut på en restaurang, ser ut som ett slott men detta visade sig vara det sämsta valet vi gjort på hela veckan (det är nu det spännande kommer, tänk er hajen musik i bakgrunden) pizzan som var så lockande och god visade sig vara förädisk och förmodligen källan till några rackarns bakterier som min mage absolut inte gillade, och bakterierna i sin tur gillade inte att magen var full med diverse saker och gjorde sig av med detta kontinuerligt under två och en halv dag, varpå jag blev sängliggandes och mådde inte lajbans direkt!

dag fyra ch fem är inte nämdvärda varav dom spenderades i sängen pågrund av pågående krig i regionerna runt magsäcken mellan dom dåliga bakterierna och kroppens imunförsvar!

dag sex även kallad måndag innebar solning med sololja hel dagen, och på kvällen när min mage så vackert ger blanka fan i vapenstilleståndet jag upprättat för upprörda parter där inne då fick jag lite snyggt bädda ner mig i sängen igen (occupera toaletten) och avbryta pågående shoppingrunda ögonaböj!

Dag sju även dagen för hemresa packade vi våra väskor och satte dom i lobbyn, 11.30 checkade vi ut, gick der till standpromenade och shoppade det sista, en timme senare gick vi tillbaka till hotellet och satte oss i lobbyn, mange käkade, jag valde att inte tillföra kriget fler oroligheter och gav helt sonika tusingen i att stoppa i mig någon mat! sen var det bara att vänta... 19.20 hämtade bussen oss och nu var vi äntligen påväg! 02.00 däckar jag äntligen i min stora säng efter att ha intagit svensk, SÄKER mat och jag somnar på direkten, trött som en lus!


Det var resan i snabba drag, "det som händer i bulgarien, stannar i bulgarien" och därmed försäkrar jag mig mot all utpressning på vidare info och detaljer! :D

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0