On and on

this love i feel for you goes on and on! Agnes Carlsson - On and On, jag tycker faktiskt den är bra!

Jag har gjort världen en tjänst och lånat ut min dator till mamma, hennes är pajj, och utan dator har jag problem att uppdatera här!

Denna helgen har jag spenderat tsmns med två av dom bästa, Matilda och Erika, hade nästan glömt vad det är som gör oss så bra, men det är liksom att vi är så olika, men ändå förstår vi varandra, bäst helt enkelt!

Jobb på darins om 2h, borde jag sova nu? JAA, får bara se till att inte försova mig sen när jag ska till sjukgymnasten, det är ju liksom något som jag har ganska lätt för!
Guitar hero ska inhandlas efter det, och sen ska jag sova, jisses vad jag älskar mitt täcke, det är liksom mjukt som moln!


Såg en film idag, love in manhattan, den är bra! Kom på att så som dom har det borde man ha det! Och så kom jag på att jag inte är rädd för döden, jag har liksom just nu ingenting som jag känner att jag måste leva för, det låter ju jävligt själviskt, självklart menar jag inte att jag inte skulle vilja leva för min familj och för mina vänner, för det vill jag verkligen, jag trivs faktiskt med mitt liv just nu, men jag menar mer att jag har inga barn eller någon partner som jag hade blivit tvungen att lämna efter mig, ähh det är ganska svårt att förklara, men jag älskar livet och jag vill inte dö, men jag är inte rädd för att göra det!






varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill, är att vara dig nära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0