Diss alá BG at Burger King

Tro det eller ej, min dator har vaknat på rätt sida, och detta inlägget skriver jag nu från den!

Minnet är kort och förra veckan är inget som jag minns superbra! Det var super mycket å göra, va jag inte på jobbet så sov jag, han in en runda på telenor, skulle skaffa mms inställningar till min telefon, men jag gick därifrån med en sprillans ny mob och ett nytt abonemang istället, jag trodde det var säkert nu när bjerre har lämnat stan, men icke så nicke!

Det var också fest hos Maja i lördags, och jag fick vara Peter André hela kvällen, har inte så stor koll på vem mannen i fråga är, men jag var tydligen gift med Jordan, aka Louise! Mycket trevlig fest må jag säga! :D När vi frammåt kvälln skulle gå ut fick jag och louise stora problem, vakterna vägrade släppa in oss, och jag kan inte se den lagliga skillnaden? so what om dom skulle släppa in mig och jag skulle betala inträde och grejjer, men nejnej, det gick då rakt inte för sig och vi får helt enkelt tacka för oss och dra ss hemmåt, louise skulle ha mat ala BK och vi följde så snällt med! På vägen ut sker då "diss of the year"

Killen - Hejsan kompis!
Jag - Vi är inte kompisar, jag vet inte ens vad du heter?
Killen - Andreas heter jag!
Jag - Så trevligt, Johanna heter jag!
Andreas - Har du pojkvän?
Jag - Nej det har jag inte
Andreas - Så då är du singel?
Jag - Ja det skulle man väl kunna säga då..
Andreas - Var bor du då?
Jag - Jag ska sova i stan inatt!
Andreas - Så du vill inte föjla med mig hem till åhus och sova där? (vafan tror pågen? "ja men det var kul att du frågade för jag har ingenstans att sova och följer gärna med dig hem för vi känner varandra så bra!" ska man ha nån med sig hem får man kämpa lite mer än så va? inte för att jag var sugn på ett sånnt PUCKO, men för alla andra stackars tjejers skull)
Jag - Nej det är ju så att du har något som jag inte vill ha...
Andreas (full och oövervinnelig svarar chockat) - Jasså, vad kan det vara?
Jag pekar på hans nedre regioner och killen tittar ännu mer chockat ner och sen tillbaka upp på mig igen och svarar stammande - är du en såndär, Lesbisk?
Jag klappar den stackars pojken på axlen och önskar honom en trevlig kväll innan jag, wayne och louise vänder oss om och går, innan dörren stängs hör vi Andreas skrika till sina vänner "Fyy fan vad dissad jag blev precis!"

Klockrent säger jag bara!

Sen gav vi oss på ett försök att sova tre i en säng, men eftersom wayne inte ville sammarbeta på den punkten och lägga sig på sidan, så fick jag och louise så snällt placera oss på golvet!

Igår kväll var jag en vända inom akuten med mitt öga, ont som tusan gjorde det och jag fick salva, bedövning och ögonbandage, mormor sa att nu var jag inte bara en rövare, nu såg jag ut som en också!

nu äre snart käk och sen blire idol å glass på kapellgatan och 00.30 är det jobb om jag nu får tag på min chef! :)


Ha de fint!


Kommentarer
Postat av: kim

bra jobbat! grym diss! puss

2008-09-29 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0