Nu är det nära!

Jag fick ledigt från jobbet inatt, så gårdagen var längre än planerat  at louies ställe, vi var visserligen hos kajsa å titta på skräckfilm, men sen sov jag hos louise, filmen var ganska läskig :P Idag har jag varit hemma å tatt de lugnt, bakat lite till kvällens fotboll, inte alls nöjd med resultatet, men jag får väl försöka igen helt enkelt :D

Jag önskar dig lycka till, det gör jag verkligen!

Snart ska jag upp till träningen, sista gången innan operationen, det kommer närmre helt enkelt!..

Despretly Wanting - Howie Day är dagens låt!



"varför hänger du upp dig på din medmänniskas små svagheter, när du inte erkänner din egen skuld som är mycket större? varför säger du till henne "kom hit så ska jag öppna ögonen på dig så du kan se dina fel" när du samtidigt är blind för dina egna fel! rätta först till dina egna fel så du kan se klart och försöka hjälpa din medmänniska!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0