Trött!

Natten har spenderats på darins, det kan ju vara ganska spännande! Så pass spännande att även nästa natt ska spenderas där! NOT! Ibland önskar jag nästan att mina vakna nätter innehöll andra aktiviteter!

Hrm kommer inte ihåg om föregående inlägg handlade om lördagens fest, men jag kan säga att festen var ordentligt trevlig, utgången därtill var väl en av dom sämsta ever typ, men matilda var med och gjorde det hela lite bättre:D Ringde mie en vända, men enligt Macke hade hon däckat och jag fick diskutera mina problem med honom, han är ändå ganska klok, vi kom inte fram till så mycket, men det var lärorikt! :P

Mitt rackarns bankomat kort har slutat att fungera, ska därför beställa ett nytt, behöver ett kort som jag kan ha på bara! :D

Söndagen bjöd på idol repris och hockey, grattis till vinsten KIK!

Får även gratulera KDFF som fixade nytt allsvenskt kontrakt i lördags, och nu hoppas jag på att det går rackarns bra nästa säsong!
Kff hade även dom framgångar och spelar nu i ettan nästa säsong!

Åsums damlag vann även dom, mot brösarp, och spelar kvar i femman nästa år! ;) good for me, lite lättare att komma tillbaka då, fast det är ju inget som säger att konkurrensen i laget inte kommer vara hård!


Fick höra av louise att det är ett spel, och att det är bara lära sig reglerna, ok jag är med på noterna, The game is ON!



We are young, heartache to heartache we stand, no promises, no demands, love is a battlefield! 
Love is a battlefield - Pat Benatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0