För mycket?

Idag har jag varit på kurs hela dan, inte särskillt spexat måste jag meddela! Meeen, jag fick ALLA rätt på provet efteråt, så jag är stolt! Bakterier och matförgiftningar är sömnpiller nr ett, fråga Mie! ;D

Jag har liksom inte haft tid till annat än sova och jobba sen i måndags känns det som, och räddningen kommer inte förräns på söndag, då är jag ledig, tack och lov, men det lär väl inte bli vila för det för det är ferre på lördag, å sen jbb på darins på måndag, åhh ge mig en dag med dubbelt så många timmar så jag hinner med lite!

Två veckor kvar till operationen imon, jag tror det kommer gå bra, och det är ju detta jag väntat på i ett år nu, så jag gillar det!

Huvudvärk kallas det tillstånd som jag är i nu, har inte ätit någon kvällsmat idag heller, det kändes inte så ball, så jag hoppade det, är det därför jag har ont i huvet måntro? Jaja, om jag går och lägger mig nu så känns det ju inget efter det att sömnen slagit till så det ska jag nog göra!
Sovmorgon imon, behöver inte gå upp förrens vid 03.30 feels like a blessing!
 
funderar jämt å ständigt på mina val jag gjort den senaste tiden, kommit fram till att varenda ett nog är fel och att jag borde chansa mer, men jag är inte den som ändrar på ett bra koncept för att se om det hade varit bättre på ett annat sätt, det är liksom bra nu, det kan bli sämre sen!
Jag mår bra nu, det är nog därför jag vill låta det vara, jag kan le åt det mesta, låt det vara såhär till problemen kommer igen i takt med att familjen växer i typ feb...
 

Tack för mig, nu ska jag sova!



Im in love whith a girl who knows me better
fell for the woman just when i met her

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0