Fingerprints

NU har jag spämplat ut, sitter på kontoret och ska snart dra hem, tänkte göra ett snabbt inlägg så slipper jag sätta igång datorn hemma innan jag ska sova, och då blir sömnen lidande, och det vill vi inte!

Igår var jag hos sjukgymnasten och körde värsta passet, vilket resulterar i att jag har otrolig träningsvärk idag, rumpmusklerna är värst, jisses jag som knappt kom ihåg att där finns muskler! ;)

Jag och kim körde och boka tid till tatuering, hon ska sätta sig under nålen tidigare än mig, jag väntar tills efter operationen! :)

Ett par timmars sömn innan, det var käk och umgänge hos fruarna, det blev guitar hero och singstar och vin för dom som inte skulle till jobbet! Louise fick nog i sig tillräckligt för mig också? ;)
Direkt därifrån in på jobbet, och här är jag nu, lyssnar på Katy Perrys skiva, enormt sågad av resencenterna, men jag gillar det som attans! det är bra skit! Fingerprints rekomenderas!

ikväll äre fest för första gången sen bulgarien, det ska bli spännande! ;D

hörs sen vettja, nu ska jag hem och sova, det behöver jag! :D


Out helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0