Bulgarien

Om 1 timmer är vi påväg, bilen kör från stan 13,00! 17,00 lyfter planet och vi är påväg!

Detta blir alltså sista inlägget innan resan, får väl se om jag hittar något trådlöst bredband där nere, eller möjligtvis en dator, kanske kommer det ett inlägg då :D

Väckte mie vid 10 tiden idag för att be henne hänga med på stan å köpa en väska :D Så handbagageväskan inhandlades 2h för avresa, jag är inte ett dugg stressad, till skillnad mot vad alla andra verkar tycka att jag borde vara! Jag är ju redan klar med det mesta! Sålänge pass och pengar är med så klarar man sig, och det har jag noga kollat!


Nu ska jag gå å packa in i bilen!

 ha de fint här himma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0