Sugar Pie, Honey Bunch

Dagen började med ett telefonsamtal från Dr. M.Waldén, han berättade för mig att jag hade en elak bakterie i mitt knä som han inte hört talas om innan och blev därför tvungen att ringa en infektionsläkare för att få berättat för sig att jag var tvungen å ta ännu ett antibiotika, så nu tar jag ännu fler piller å så ska jag till sjukan och undersökas imon :(

Johanna har fått en dos förmycket sömn idag, det blandat med det hummöret jag är på för det mesta nuförtiden blir galet! Allsång i min ensamhet och garv åt det mesta har blivit resultatet, skulle jag kunnat dansa så hade jag inte varit sen med det heller! :P Å för att inte tala om alla samtalen jag för med mig själv! snälla ring mig och rädda mig från migsjälv! ;D

Dagens låt får bli just Sugar Pie Honey Bunch - Clay Aiken, mest för att den är så söööööt! :D


Puss å så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0