Söndag!

Söndag måste vara dagen som blev över! Det är liksom bara en dag då man gör ingenting och degar i soffan, visserligen inte olik alla andra dagar som sjukskriven, men det är känslan av en söndag som gör det!


I fredags var jag och plockade bort stygnen, det gick helt ok! Hittade dock en bit tråd som dom glömt plocka bort så den fick jag dra själv! :)

Helgen har spenderats hos mamma, jag gillar det, här är det liksom stort å luftigt, å sen finns ju victor här! Han kom å satte sig hos mig och tittade på tv igår, utan att jag behövde tvinga honom! :D Jag lyckades också få fram vilken det var matilda pratade i telefon med, det var en kille! ;) Herregud, vi börjar bli äldre jag å syrran! Bäst jag håller mina förmaningstal om alkohol snart, visserligen så tror jag att hon har mer vett i skallen än jag hade, så jag lär nog inte behöva hämta henne full på en fest nångång, det känns skönt! "alkohol förstör träningen" har hon förklarat för mig, smart unge detdär!

Victor frågar varför till allt och säger va precis hela tiden, jag blir galen!


I jakt på dagens låt har jag letat i lite nya hörnor,
Max 500 - Kent stod som kandidat, så gjorde även Här är jag - Vendela Palmgren & What's Up men den vinnande låten fick ändå bli en med kungen, Lars Winnerbäck, och det blir Kom som jag lyssnar extra mycket på idag! :)


Over and OUT

Kommentarer
Postat av: louise

öh bg hände de dig också? dom e fan kassa när de gäller stygnen

2008-10-27 @ 18:36:01
URL: http://bumlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0