Om i fall att...

Mest för att jag tycker det är kul, och om ni skulle ha blivit dementa och glömt bort vem jag är!


1. Vad heter du? 
Efva JOHANNA Stjärnfeldt
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? BG ;) Nej men johanna är faktiskt helt ok!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jonna, eller Christoffer, men det passade inte på en tjej ;)
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? -89, den bästa!
6. Vart bor du? Kristianstad
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 9 gånger typ...
9. Vart skulle du vilja bo? Varsomhelst, sålänge jag får flytta ut härifrån! ;) 
10. Vilken skolklass? Ingen alls!
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Yngre!

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
175cm
2. Hur mycket väger du? Lagom
3. Hårfärg och frisyr? Brunt med blonda slingor, mellan långt
4. Ögonfärg? Gröna
5. Mest nöjd med? Innan var det benen, men dom är ju punkterade nu, så jag får säga händerna!
6. Minst nöjd med? Näsan!!
7. Skostorlek? 39-41, beror på märke!
8. Glasögon? När jag inte har linser!

FAVORITER
1. Filmer?
Loving Anabelle
2. Låtar? Byts lika ofta som underkläderna, varje dag! :D
3. Årstider? Sommaren för att man är brun då, vintern för att den är mysigast!
4. Mat/dryck? Pannkakor och mjölk!
5. Djur? Katt får jag nog säga, djur är ju inte min starka sida! :D
6. Färg? Gul oftast, men ibland är det röd också!
7. Parfym? CK Euforia (stavning?)
8. Tv-program? Typ sjukhuset, men jag brukar inte titta på tv!
9. Ämne i skolan? Konditori B
10. Sysselsättning?  Vara social!

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? 
Vinterjacka från Everest, svart :)
2. Vad använder du just nu för skor?  Vita sneakers från puma, älskar dom och att dom fortfarande är vita efter ett halvår!
3. Favoritfärg på kläder? Svart är bra till allt, gillar vitt också!
4. Favoritmaterial på kläder? Jeans och bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massor mysiga tjocktröjor!
6. Favoritaffärer? MQ, 1st Base och JC
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierar enormt!
8. Favoritmärke? Peak, Nikita och Lee
9. Vad har du för byxstorlek? 28 - 29
10. Vad har du för tröjstorlek? M

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Christer
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
Ett överfallsalarm
b) Jobbväska just nu? -
c) Handväska eller liknande just nu? Anteckningsblock från anticimex undervisningen...
3. Vad är du beroende av? Familjen vänner kärlek och mobilen!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Lipsyl
6. Vad tror du på? det som låter vettigt!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? hahaha, käk på donken!
9. Har du nåt husdjur? Två hundar och tre katter
10. Var bor du? I kristianstad fortfarande, jag har inte hunnit flytta!


Tack för mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0