Ny vecka

I morse vaknade jag kl 05, upp å tog en dusch å sen gick jag å la mig igen:P det är skitbra detdär, för såfort jag anstränger mig mer än att ligga på soffan så blir jag skittrött! ;)

Sen när jag gick upp vid 9 tiden igen så tog jag en dusch till mest för att det är skönt!:D skulle kunna leva i duschen om jag fick :D
Kändes som om jag druckit en 75a aldeles själv, tabletterna är nog inte lysande på tom mage! Fick syskonen till att bre en macka å göra en talrik med flingor till mig, dom är ganska snälla ändå! :)
Satte mig vid tvn å kollade in saltkråkan, å det är ju en film som är underskattad, eller kanske underskrattad, för jisses vad rolig den är!
Stina "pelle, tycker du att jag är söt?"
Tjorven "Men är du dum eller, han har väl ögon i ansiktet!?"

Igår fick jag dessutom sms från mathildas "kille" han ville att jag skulle låna ut min telefon till min fattiga syster så han kunde prata med henne:P Sen tackade han mig å sa att vi skulle lira fotboll en gång! ;) Dagens ungdom säger jag! :P Men det är fint, å att killen vågar skicka till mig över huvud taget, jag är en sucker för det där med kärlek!

Veckodagarna har igentligen ingen betydelse för mig längre:P Det är liksom samma för mig varje dag, fullt upp! ;) Tycker lite synd om sköterskorna på avd 83 på CSK som antakligen måste sakna mig något enormt, å jag har ju inte ens hälsat på :P Jag hinner inte med det helt enkelt ;)

Dagens låt däremot får bli den lilla biten av Bring it on home, som Robin Bengtsson sjöng på sin audition till idol! Klockrent!


Ha en bra dag, för det ska jag!
Over and OUT


Kommentarer
Postat av: tezz

hohohohoho! du är utmanad, invalido.

http://bees.blogg.se/2008/october/utmanad-och-grejer.html#comment

2008-10-27 @ 21:21:47
URL: http://bees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0