Krypp Käckar

Dagen idag har varit min bästa på länge!
Gick upp å åkte direkt till sjukgymnasten, och förstå min lycka när jag kunde cykla på motionscyklen, i princip obehindrat! Jag känner mig snart som en riktig människa som kan göra riktiga grejer, snart så slipper jag domdär krypp käckarna som bara är ivägen också, eller hur var det nu Louise? ;D

Efter sjukgymnastiken bar det av till subway för lite käk, efter det hem till louise, där skulle det fyllas i papper och ringas viktiga samtal, allt för att man vill ha lite pengar för att man går hemma!  När vi varit vuxna tillräckligt för dagen gjorde vi en insatts å körde emme till stationen, där jag så snällt fick vänta i bilen medans louise hjälpte nybörjarn med biljetter, i väntan på louise ritade jag på rutorna som blivigt immiga för att jag sjöng så mycket, honey får stå ut med endel å jag är glad att hon inte strejkat än, hon är aldeles lysande min honey! Sen kom louise tillbaka och honey tog oss tillbaka till kapellgatan där vi bakade bollar, chokladbollar!

Sen ringde mamma och bad oss köra mathilda till åhus, och snälla som vi är så ställer vi upp! Efter att vi lämnat henne med vän där åkte vi in till stan igen å tog oss en romantisk middag på McDonalds tillsammans med Molgan och Molgis ;) Efter en vända i louises palats så körde vi å hämtade mathilda igen, serious talk i bilen påväg ner, världens största och mest omdiskuterade problem, kärlek togs upp!

Efter denna i högsta grad sociala dag känner jag mig nu lite lugnare och mer vid mina sinnes fulla bruk, jag skrattar inte åt mig själv längre, och jag har inte heller några samtal med mig själv!


Nu ska jag bara fundera på vad jag ska hitta på i helgen!  :D


Dagens låt? Vart ska vi sova inatt - Perikles, mest för att det är skånska, och för att första versen faktiskt är fin! :)


Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0