I can't stand the distance

Imorgon kl 07.00 är det jag som ska infinna mig på hässleholms sjukhus, spännande!

Dagen har varit lång, det är trevligt, träffade erika och käkade på bunna, sen vart jag innom MQ där jag förbrukade presentkortet jag fick på min födelsedag, en randig halsduk blev det, den är jag nu helt kär i och kommer därför ha den på mig alltid! :D
Hämtade dom nya brillorna, så nu ser jag riktigt smart ut :P 
Fick beställa ett nytt kontokort också, även detta var avmagnitiserat, är detta endast för att jag vill ha ett visa kort eller vad är problemet? snart äger jag en hel kortlek med bankomat kort! :D
Ljög lite för sjukgymnasten, och sen myglade vi som tusan, blev knappt svett ju föör sören! 

Nu blev jag sådär löjligt irriterad :P Jag lever mitt liv, och tänker inte anpassa det efter någon annan, absolut INGEN!  


Jag kan inte sova, men jag borde verkligen försöka..


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0