Fullt upp!

Idag har det varit fullbokat ;) Först var jag hos läkaren och tog lite prover, han lekte även tortyr och tvingade mig att sträcka på benet, jaa han kunde lika gärna satt sig på det så ont det gjorde, och om inte det var nog så stack han in en nål å skulle ha ut skit som var där inne, men han fick inte ut något, så det var lönlöst, smärta, jatack! ;) Sen skulle dom ta blodprov och i brist på kommunikation så fick dom sticka mig två gånger, tur att jag är van vid dethär laget!

Sen åkte jag till frissan, åhh herregud säger jag bara, nu skulle man kunna kalla mig skitsnygg! Jisses vad bra det blev! :D det hade varit farligt att gå ut på puben nu! ;D


nu är jag skittrött, inte så konstigt kanske för jag kunde inte somna förräns vid fem imorse :S så jag ska "vila" en stund, ha de nice snyggingar! ;D


over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0