Fredag!

Idag är det fredag, lycka åt alla festprissar!

Jag har gjort enorma framsteg, och kan nu, med lite tortyr, sträcka fullt på benet!
Min syster skrattade åt mig imorse och jag blev lite sårad och frågade henne varför, tydligen så har jag nu enormt smala ben, när jag tar upp detta med louise så säger hon att mitt vänsterben bara är en smal pinne! Jisses det är i sånahär lägen jag tycker det är tråkigt att jag inte äter godis för jag hade i sanningens namn behövt äta upp mig lite! ;)

Min bror skriker på mig att jag ska komma och fika, men jag lämnar nte sängen nu när jag lagt mig ner, skönt som tusan! :D

dagens låt? Jag diggar dig - Nicke och Nilla, för att bara, lyssna på den så får ni se! :D



Over and OUT

Kommentarer
Postat av: Pilla

Du e den sötaste som finns, du e den finaste jag vet. Du har allt det som alla önskar sig, JAG DIGGAR DIG!!!



Hoppas du känner dig bättre nu, puss vännen

2008-10-31 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0