We had joy, we had fun

Nu har jag varit hos masse, fast rackarn ont i magen hade jag, så mycket träning blev det inte:/

När körde hem såg jag något som borde firas, bensinpriset är nu nere på 10.34kr/l underbart :D

Jag har inte så mycket i huvet just nu, så dessa raderna får bli det enda, menst för att det ska vara uppdaterat! Kanske kommer ett väl genomtänkt inlägg till kvällen!

Nu ska jag duscha, sen ska jag vara huslig och köra handla Valio, Lättfi och mjölk till min kära mormor, jag kan ju använda självscanning på maxi, för man har väl ica kort! ;D


Dagens låt, just det! :D Den jag tänkte först kan jag inte stava till, så det blir Om du rör mig dör jag - Martin Stenmarck För att den låten är riktigt bra! Jag skulle kunna uppmana till att lyssna på den på youtube, men verisionen som finns där är 14sek!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0