We built this city

Eftersom jag har ett så händelsefattigt liv och ingen bensin på bilen så spenderar jag ännu en dag här framför, det är svårt att komma på nått spännade att skriva om då faktiskt!
Ibland önskar jag att det var som i skolan, man fick ett ämne att skriva eller diskutera om, sen kom det som rinnande vatten! Har ni nått ämne på lager ni vill höra mina förklaringar eller åsikter om, så är ni välkommna med dessa i kommentarer!

Mormor är trött på mig har hon sagt, vill jag bo kvar här så får jag börja hjälpa till, så idag har jag städat på mitt rum och laggt in min tvätt i hyllan! Helt seriöst behöver jag ett ställe att bo på! Ingen som vill ha en inneboende? ;D

Dagens första (jag säger första med risk för att det blir fler, klockan är ju bara barnet) låt är We built this city - Starship (glöm palmen och Robins, verision det är inget vidare!)




Jag tackar för mig och säger over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0