Victor vs Johanna

Idag har det varit yngst mot äldst, han mot hon, Victor mot Johanna, och som det har gått till!

Först var vi på fantasi och skulle äta lite, han höll låda och svarade "va?" på precis allt som någpn frågade honom, redan här började jag slita mig lite lätt i håret, när vi senare följde emma till matt affären för att hon skulle hämta en matta (surprise, en matta!) Där blir han besatt av en demon och rusar in i skyltfönstret, jag får juu rusa efter och dra ut honom, sen hittar han på en massa annat jävulskap och tillslut får han sitt i vagnen!

Nu ikväll så satt jag med katten i knäet och så kommer han och ska krypa upp, då säger jag att han och katten inte kan vara där samtidigt, då sätter han sig på bordet framför mig och säger åt katten att flytta på sig, det funkar inte så han tar i med hårdhandskarna och flyttar på katten, sen sätter han sig belåtet i mitt knä!
Detta är bara en bråkdel av allt han har hittat på, det måste upplevas!

Dagens låt får bli My love is your love - Whitney Houston, för Robin sjöng deni idol och jag håller alla tummarna (jag har visserligen bara två) för att Johan Palm ska åka ut istället för Robin! Och låten är ju mycket bra!


NU ska jag sova aldeles själv på ovanvåningen hemma hos mamma, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0